Cu binecuvântarea IPS Părinte Ioachim, la Centrul eparhial de la Roman a avut loc în ziua de 30 iunie a.c., întâlnirea membrilor comisiilor de inventariere din cele cinci protopopiate ale Arhiepiscopiei Romanului și Bacăului, cu privire la digitalizarea inventarelor parohiilor și mănăstirilor, conform noilor cerințe.
Întâlnirea a fost coordonată de părintele Daniel Alexandru Zamfir, consilier eparhial al Sectorului Administrativ-Bisericesc, alături de domnul Gheorghe Pricopi, consilier financiar al Sectorului Economic-Financiar. Desfășurată după un program foarte bine stabilit, noua etapă a procesului de inventariere electronică a tuturor bunurilor mobile și imobile din parohiii și mănăstiri, de pe cuprinsul administrativ canonic al Eparhiei Romanului și Bacăului, va reușit să actualizeze inventarul bunurilor bisericești și să îl transpună în varianta electronică, conform cerințelor forurilor superioare bisericești.
”În cadrul întâlnirii, au avut loc discuții în care au fost subliniate și identificate detalii cu privire la metoda de lucru, greutățile întâmpinate, date statistice privind stadiul activității de inventariere și termenele finale de predare în conformitate cu hotărârea Sfântului Sinod al Bisericii Ortodoxe Române și cu legislația în vigoare. Ne dorim să avem rezultate concrete în următoarele luni”, a explicat părintele consilier Daniel Alexandru Zamfir.
(Pr. Daniel Marari)